7.nädal vol.2. Spaa ja uued tuuled

Mõni päevake Chalongi kandis taas veedetud. Ööbisime uuesti oma eelmises kohas mitmel miljonil segasel põhjusel:)
Muidugi võeti meid nunnutades uuesti vastu. Miina saab alati eritähelepanu siin Tais, igas vanuses ja soost olenemata - paljud lehvitavad ja hüüavad teda ja löövad patsu ja teevad nägusid.
Võõrastega mitte kontakti otsiv Miina on siin seltsivamaks muutunud, kaua sa ikka vastu punnid. Käib lollitab ka ringi juba, ei karda onudele patsu lüüa (kui tuju) ja muu säärane. Kena kohe vaadata:)

Jõudsime siin ühel õhtul Miinaga käia spaas. Väljas ringi jalutades mingi päev avastasime sildi, et "Herbal steam and jacuzzi 100tb" (ürdi-aurusaun ja mullivann 2.60€). No miks mitte. Spaa oli suursugune, lopsaka taimestikuga õdus botaanika-spaa, mis oli vist oma hiilgeaegadele natuke alla jäämas või koroona mõjutas (tundub tõenäolisem....). Olustikus oli tunda varasemat võlu ja melu ja ilu, aga hetkel natuke nukker ja vaikne ja räämaski (st tundus hoolitsemata). Aga meile sobis. Pidulikult juhatati pikki spaa-labürinte poolavatud hoones saunani. Saime isegi rätikud ja sarongi ümberpanemiseks vajadusel. Täiesti privaatne kõik. Riietumisruum, duššid, aurusaun igati korralik ja suur. Kuum. Mõnus. Ja nii me kordamööda sauna ja jaheda suure massiivse kivi-mullivanni vahel sõelusime. Ka siin oli ala poolavatud loodusele. Väärt avastus!

Chalongi templis (mis oli kohe kõrval) oli seekord harjumatult vaikne. Ootamatult olid kadunud kõik müügiletid. Miks ja kuhu, ei tea. Ainult metallraamistikud üle õue ja ala veel laiali. Kohe täitsa huvitab, et kas me sattusime õigel ajal sinnakanti, et jõulueelne aeg ja peale uut aastat ka oligi selline ajutine müügimelu templialal, mis omamoodi oli põnevgi või on praegusel pausil mingi muu põhjus lihtsalt. Sest Hiina uusaasta ka tuleb kohe peale, 22.jaanuar,  sealsed hiina müügipunktid olid juba siis pilgeni täis traditsioonilisi uusaasta kinke jms.
Peaks kohe uurima kuskilt, vist.

Ühel ööl ei lasknud meil magada mingi linnuke/putukaline või jumal teab kes. Sellist sireeni, siristamist ja vinguviiulit  tegi, et no võimatu, otse akna taga meie terassil põõsas kuskil. Gaius tõusis lõpuks üles ja läks hirmutama. Jäi kohe vait. Aga kahtlustan, et talle mõjus paljas Gaius lihtsalt...
Mitte et me niisama pirtsutaks! Igahommikused linnulaulu kuulamised (linnud on tõesti valjud siin), linnuvaatlused, putukate uudistamised on igapäevane nähtus. Aga see isend oli hull:)

Sellised viimased seiklused siis sealkandis. Ega pikalt miskit enam pajatada polegi, sai veel nagu ikka, ujutud-söödud-jalutatud-tööd tehtud-mängitud-suheldud ja läbi see ongi.
Huvitav, kuidas vahel algne eelarvamus hiljem hoopis teise suuna võtab. Kohe alguses see kant ei sümpatiseerinud niivõrd, kui detsembri lõpupoole siiapoole saabusime. Aga siia tuli sisse minna. Vaadata. Ringi käia. Kohaneda. Nagu iga asjaga.

Tundus imelik algul elada kuskil külatänaval, et polegi melu ukse ees, et polegi igal sammul äri-äri ja hõikumisi. On hoopis perede õhtune aeg: onuke istub oma segamini majakülje vihmaveetünni kõrval pingil igal õhtul, pereema välisukse ees trepil jalgu sirutades ja lobisedes, eemal naerab üks pere väljas laua taga oma poeäri ees ja söövad õhtust, muidugi lehvitavad meile ja eraldi Miinale, tehakse naljanägu, kassid hulguvad sihitult, koerad ka (mõned ka natuke hirmutavad), linnud kisavad, moskiitod ründavad. Poiss sõidab üksi tänaval rattaga, maskis.
Võõrsil muutuvad kõik lihtsad asjad "uueks kogemuseks" ja "vaat, kui põnev see on!", kuigi tegelikult vaatad kellegi igapäevaelu ja tavakombeid. Nii nagu ka nemad Eestis olles heldinult lumesadu kaevad või verivorsti imetlevad:)

Chalongist liikusime edasi täiesti uude kanti, et ikka saaks maksimumi võtta Phuketi saare eripäradest. Nai Yang ranna piirkonda, saare läänekalda täiesti ülevale poolele. Siia jääb rahvusparke, on hea liigelda saare keskele erinevate atraktsioonide ja kohtade juurde - elevantide varjupaigad, veepargid, golf jne.  Samuti hea tutvuda uute põnevate randade (ka "salarannad" on kuskil siin lähedal, mille kavatseme üles otsida), templite ja muu eluoluga.

Olge lainel - täpsemalt uues blogijutus!

1. Spaa 2.-3. Spaatajad:) 4. Õhtuhäng külatänaval
5. Noor tailanna kena valge pika mehega ja naisturist oma lapsega (hüvastijätt Chalongis, pärast pildistamist sain aru, miks pilti taheti, a ega ma kade pole:)). 6. Meie rasked hommikud